LunaLeo Herkese merhaba betam 4bin civarı geldi 5+0 bugün son adetim 16 Mayıs doktor vajinal baktı kese görünmedi hafif sıvı var dedi, rahim çok güzel kalınlaşmış dedi ama korkuyorum dış gebelik mi diye :(
FKRKS29 LunaLeo canızı sıkmayın ben 5+1 de gitmiştim kese gozukmemisti ben kanama ile acile gitmiştim vajinal ultrason ile keseyi göremediler rahim kalinmasmis dediler sadece. 5+5te kendi dokturma randevu vardı keseyi 5 mm olarak gordu🥰 yani çok hızlı gözüküyorlar geç döllenme.falan olabilir herkesin bünyesi aynı değil canınızı sıkmayın gönlünüzü ferah tutun Allahin izniyle en yakın zamanda hayırlı haberlerinizi alırız 🥰🥰🥰
Emineoksz LunaLeo ben 7 haftalikken gittim kese görünmedi vajinal muayene yapti doktorum göründü bebişim
gamizee_ Yarın ya da öbür gün idrara sıkışık şekilde git bu gerçekten çok önemli, o zaman görünür inşallah
LunaLeo Progesteron değeri de 16.80 çıkmış rahim kalınlığı iyi güzel demişti dünden beri ağrım yok çok iyiyim doktor ağrı olursa kanama olursa gel dedi yarın kontrol var inşallah görünür kese yarın görünmezse başka doktor başka cihazda baktırmaya gidicem tek doktordan teşhis almak doğru olmaz 🤗🤗😅
LunaLeo Başka doktora gittim 4.25 mm kese ortada göründü, önceki doktorun cihazı kötüymüş bu doktorun iyiydi şükür 🙏🏻