Elifkodalogluuu Merhaba 12+2 haftalık gebeyim progestani bırakalı 2 gün oldu doktorum düşük riskinin kalmadığını birakabilecegimi söyledi ama bugün yine bir damla şeklinde lekelenme gördüm böyle bir durum yaşayan var mı normal mi
Sengul-9798 Elifkodalogluuu devam et biraz daha progestani kullanmaya ağır filan kaldırma kendini yorma bakalım geçecek mi belki içte kalan da gelmiş olabilir
Zeynepcyln1991 Elifkodalogluuu peki tekrar progestana başlattı mi 12 haftada bıraktırdı tekrar oldu lekeleme yeniden başladım neden olur bu durum