bdenerigokce Özel hastane önerilerinizi bekliyorum kızlar, doktor ismi ile olursa sevinirim, bi kaç yer söylendi ama 1200 den aşağı fiyat veren yok..
oznr3434 bdenerigokce maalesef İstanbul’da 1200 TL den aşağı bulmanız çok olası değil. Ben medipolde yaptırdım 1 ay önce 1700 TL di.
selverg bdenerigokce Çamlıca hisar hastanesi 1150 tl yaptırdım geçen hafta devlette randevu bulmak imkansız gibi birsey 😏
Sevalinkaa bdenerigokce kurtköy Lokman hekim’de Ünal Bey 1850 yapıyor Haftaya gidiyorum ben çok yoğun olduğu için sıra bulunmuyor bir an önce bak
Sevcanyigit bdenerigokce ben geçen gün Ümraniye de özel bir klinikte gittim detaylı ultrason için 850 tl verdik
Nisanannesi34 Birçok özel hastaneye perinatolog devletten yani dışardan geliyor.. gönül rahatlığıyla devlette yaptırabilirsiniz🧡
bdenerigokce Nisanannesi34 devlete randevu bulabilsem keşke 🙈 yoksa hiç öyle ayırmalarım yok ama randevu bulunmuyor 10 da aradım çalmıyor bile 182
Nisanannesi34 bdenerigokce uzak değilse çapadan bulabilirsin canım http://itfrandevu.istanbul.edu.tr/Home/Index2
Tufan_aras bdenerigokce MHRS den alabilirsin ben geçen hafta çam sakura hastanesinde yaptırdım Bakırköy’de falan yok güzelde baktılar yani tavsiye ederim
Nisanannesi34 bdenerigokce Perinatolojiden direk randevu alınmıyor devlette önce kadın doğuma gidiceksin muayene edicekler sonra içerden sekreterlikten gün vericekler hastanenin içinden yani. Genel muayene randevu/Çapa yerleşkesi/Kadın hastalıkları ve Randevu / Gebe Polikliniği 12.hafta ve sonrası Şuan Cumaya alabiliyorsun mesela
bdenerigokce Nisanannesi34 sonra yakın randevu verilir mi, ben boludayım yakın verirlerse gitmek isterim
Nisanannesi34 Nisanannesi34 Genel muayene randevu/Çapa yerleşkesi/Kadın hastalıkları ve Randevu / Gebe Polikliniği 12.hafta ve sonrası @bdenerigokce nasıl alıcağını yazdım 😄
Nisanannesi34 bdenerigokce Ona bişey diyemem :( bayramdan sonraya kalabilir haftan kaç 24e kadar olabiliyor
bdenerigokce Nisanannesi34 öğretim üyesine direk randevu alabildim🙊 ek ücret istenir diyor acaba ücret ne kadar merak ettim yarın aramayı düşünüyorum, senin bilgin var mı
Sevalinkaa bdenerigokce ersoy 1200lerde diye duydum ama emin değilim Bi ara sor istersen. Başka da bilemiyorum 🤷🏻♀️
HnfeShn bdenerigokce bende çapa da girdim dün Tuğba saraç sivrikoz a yarım saat baktı inceledi bebeğin her yerini görebilmek için hatta kalktım yürüdüm bir şeyler yiyip geldim tekrar baktı ama bakarken hiç konuşmuyor asistana şu normal bu normal diye yazdırıyor en son bir şey görürse söylüyor bende dün bebeğimde kist gördü kalpte parlaklık gördü beni korkuttu üzüldüm moralim bozuldu ilerleyen zamanlarda kaybolabilir büyük ihtimalle dedi 1 ay sonra gel yine bakalım kaybolmuş mu diye dedi için rahat etsin şu testi bu testi yaptır dedi bildiğin anlaşmalı olduğu yere yönlendirdi. İlk başta üzüldüm ağladım ama sonradan araştırdım burdaki insanlar da sağolsun içimi rahatlattı sonradan kayboluyor diye ücreti 664 TL ödedim ama keşke biraz fazla verip yakınımda başka özel hastanede yaptırsaydım en azından görüntü verirdi bakarken anlatırdı Fotoğraf istedim güzel bi foto yakalarsak vericem dedi ama hiç vermedi ilk başta çok güzel yandan fotosunu gördüm ben oğlumun keşke o an çekseydi ama çekmedi önce bakmak istedi oda işini yapıyor tabi ama anlayacağın canım sıkkın çıktım ordan şimdi bir ay sonra kaybolmuş mu kist diye tekrar gidicem ama başka yere o kadına gitmicem
Nisanannesi34 bdenerigokce Kız Gebe polikliğininden alcaksın😄 bahsettiğin kadın hastalıklarına bakar muhtemelen