Ilkay08 Merhaba kızlar beni sağlık ocağından sürekli arıyorlar Tetanoz aşısı için yarın gideceğim doktoruma sordum yaptırmanda bir sakınca yok dedi daha önce hiç yaptırmamıştım aranızda yaptırıp yan etkisini yaşayan var mı acaba?
Nurr_22_22 Ilkay08 evlenmeden önce 3 doz yaptırmıştım hamileliğimde de 4 dozu yaptırdim kolum bir iki gün sızladı o kadar yan etkisi olmadı
Portredekitirtil Ilkay08 ben ilk iki bebeğimde yaptırdım her yaptırma sonrası bebekte ödem oluştu kaybettim. Şimdi bunda yaptırmayacam dedim dr a danıştım alakası yok o zaman her bebekte ödem olurdu dedi ama belki bende böyle bir yan etki yapıyordur diye yaptırmadım
Ao526- Ilkay08 Ben her iki dozu da oldum. Hiç bir yan etki olmadı. Hafif bir kol ağrısı oldu oda sıkıntı yaratmadı. Hangi tarafını az kullanıyorsan ona yaptır. Ben sağlak olduğum için sola yaptırdım, üzerine de rahatlıkla yattım
BusraBercin Ben hamileliğimin 19.haftasında yaptırdım.üzerine yatarken ve kolumu yukarı kaldırınca 2-3 gün ağrı oldu sonrasında bi etki görmedim çok şükür
asyasemin Yaptırdım bende sadece bikaç gün ufak ağrısı oluyor başka bi yan etkisi yok. Bir ay sonrada 2. Doz olacak. Ama 4 doza tamamlanırsa baya bi uzun seneler koruyuculuğu oluyor
ilaydakaraali Ilkay08 yaptırmanızı tavsiye ederim. benim doktorum detaylı bir şekilde artı ve eksilerini anlattı bizde yaptırmanın daha doğru ve sağlıklı olacağını düşündük.
Sevgi1985 Ilkay08 2021 de 3 toz vuruldum tek seferde bu kez vurunmadım henüz 2 yıl oldu daha sanki demir işindeki çalışıyorum 🤭 yeter geri ama 5 yıldır vurun mayan lar için kesinlikle gerekli
Flowers88 Klbk25 çünkü gereksiz bir aşı yani sonuç olarak tarlada doğum yapmıyoruz herşey steril doğum anında
Vehim Benim 4. Gebeliğim doktorum yaptır demedi. Birinde başkalarından duyup sormuştum. Böyle bir şey varmış diye, gerek yok demişti.