Hatice333 Kızlar iğnenin 15. Günü bugün kan testi verdim 6.5 çıktı sizce gebelik var mıdır iğne etkisimidir yükselir mi ?
Edakgndzzz Hatice333 bende bugün 10. Günü test verdim 1.20 çıktı. Yükselme ihtimali var mı adete 4 gün var. Yoksa bu ay da mı elendim
Hatice333 Edakgndzzz yükselme ihtimali var canım Çünki iğnenin etsi 12. Güne kadar sürüyor sıfırlanıyor ondan sonra tekrar yükselmeye başlıyor diye biliyorum
Hatice333 Aysel_krdg inşallah canım Çünki değerlerim hep 0.100- 0.10 -2 falan çıkardı inşallah yeni oluşuyordur 🙏