Kızlar bu sabah biraz suyum geldi doktora gittik 2 defa nst çekildi bebeğin hareketleri çok az dedi alttan muayene etti aktif su gelişi yok bebeğin suyu da iyi gözüküyo dedi turnusol kağıtlı ped verdi sabaha kadar altında dursun rengi maviye dönerse sabah gel doğuma alalım dedi morda kalırsa gelmene gerek yok 2 hafta sonra gel ilaç başlayalım dedi henüz 32+6dayım çok endişeleniyorum böyle bi durum başına gelen var mı