Demet_parlak49 ya ne alakası var şimdi bu soruyu sordunuz 50 kişi hamilesiniz dedi kalan 75 kişide başka bir şey hamilelik için yeterli değil dedi. Oy çokluğu olan 75 e mi inanacaksınız me yapmayı planlıyorsunuz.
Yani sinirlenmiyorum sorunun bu kadar aptal olması komik. Seviştiğinizi siz bilirsiniz kalkar test yaparsınız ama negatif çıkar dersiniz ki böyle böyle negatif çıkıpta belirtisi olan var mı dersiniz o zaman mantıklı bir soru olur. Ama kasık ağrım var bilmem ne hamilemiyim. E şimdi benim midem bulanıyor sence ben hamile miyim?