Fatima-06 eşimde bende 4 kg üstü doğmuşuz boylarımızda uzun, genetik etki fazla. İnsanlar kendileri minyon tip oluyor çocuğu kısa ve zayıf diye üzülüyor bu insanın kendine yaptığı en büyük psikolojik baskı, her insan aynı değil, her bebek aynı olmak zorunda değil, kilolu bebek bi başarı değil yada zayıf bebek doğurmak eksiklik değil..