Kubracls tesekkür ederim amin cümlemiz insallah🙏Bebegim biraz tembel öyle tekmeler hissetmiyorum henüz kelebek çırpınması gibi derler ya o işte.geceden böbrek agrısımı dedim degildi kasıkda degildi karnımın sol tarafı sola bile dönemedim felaket bi kasılmam vardı.kontrolüm pazartesiydi normalde ama giderek daha siddetli oldu iyiki gelmişim bazen o agrıları dikkate almak gerekiyor doktorumda öyle dedi