Merhaba ben de 5+5 hamileyim son adet tarihim 3aralık Ocak 4 ye tahlil yaptım sonuç 254 çıktı dün yaptırdığım teste 935 çıktı doktor yavaş ilerlemiş sesi ve vajinal ultrason şle baktı normal gebelik olucak gibi dedi fakat baktıktan sonra peçeteyle sildiğimde kanamam olduğunu farkettim herşey yolunda mıdır bilemedim be yapmam lazım bilemedim kızımda da ilk vajinal ultasonla bakıldı onda kanama olmamıştı içim daraldı...