Kızlar merhaba benim bebeğim başta küçük çıkıyordu adet tarihimle uyumlu değildi geç döllenme demişlerdi bana bı tarih belirleyip ona göre hesapliyolardi simdi de büyük çıkıyor 34 haftalıkken 36+ cikiyor yani ilk adet tarihime göre çıkıyor şekerden şüphelenilendi bakıldı gayet normal.boyle bı şey yaşayan oldumu yani bebek sonradan arayı kapatmış olabilirmi