İdrar yolu enfeksiyonum vardı ilaç kullandım ama bu bi kaç gündür daha çok tuvalete çıkıyorum 2 gündür büyük tuvaletim var gibi hissediyorum ama gidiyorum bişey yok kabız da değilim belimde karnımda ağrı var çocuk ta oynuyor durgun değil sizde böyle misiniz