Gamze9_ bizden de istediler kistik fibrozis ama geçmişti özel koru da takipliydik amniyosentez yaptırdık sadece oda temiz çıktı şükür ya neler diyorlar bi bilseniz bebeğinden uzun süre ayrı kalmaya hazırla kendini diyor doktor ve perinatoloji bölümündeyim her hafta gidiyorum ultrasona çok yıprandık çok yorulduk 20 haftalıkken ilk görüldü bizim