Herkese merhaba 38 haftalık olduk doktorum bayram iznine çıktı dün ikinci çatı muayenesini yaptı ilki 37 haftalıkken oldu nişan falan gelmedi. Dün rahim yumuşak ama bebek kanala uzak henüz kanalda değil dedi 38. Haftadayım. Nst gerek görmüyor ilk 35. Haftada çekildim birdaha da bakılmadı bebeğim kanala girer mi hep mesaneme baskı gibi bir ağrı var ayağa kalktığımda kanala girdiğini hissettiniz mi siz bebeğinizin bir de illa açıklık olduğu zaman nişan gelir mi ?