Kızlar 8+3teyim ve alt karnım şişmeye başladı. Pijamalarım sıkıyo biraz. Çok mu erken karnımın şişmesi için? Akşamları hele sanki 4-5 aylık hamile gibi oluyorum, bişey de yiyemiyorum anlmadım gitti. Aynı zamanda sağ tarafımda yoğun ağrılar oluyo bu konuyla ilgili de bilgim yok :(