Kızlar merhaba
Sabah uyandığımda lekelenme şeklinde kanama gördüm. Doktorum çok kanaman suyun gelmesi ve sancı yoksa önemli değil demişti. Yarım saat geçti tekrar lekelenme geldi. Yarın kontrolüm vardı haber veriyim dedim. Kontrole çağırdı ne olur ne olmaz diye. Rahim ağzı yumuşamaya başlamış. 2 cm açıklık var aöa sancı çıkmadı nstde. Sancıyı beklicez yarında 1 hafta sonrada olabilir doğum dedi. Suyu normal şuan 2650 kilosuda.
Siz ne durumdasınız? Sancı durumu kafama takıldı ne önerirsiniz biraz motivasyona ihtiyacım var.