oznr3434 2bebekle kaçıncı haftadasınız. Benimde 12. Haftadan beri düşük doktor 20. Haftada düzelir demişti en son baktırdırdığım tahlilde düşük çıkınca dahiliye ye yönlendirdi.
Beybicik 2bebekle Geneliğin ilk aylarında tsh düşük olması normal ama sonradan düzelmesini bekleriz. Dahiliyeye görünmeniz lazım, tiroid ultrasonu vs yapılabilir.