Merveeenur
Kizlar meraba haftamiz 39+1 iki gun once gece migde bulantim oldu ve kusarken kalcamin arka tarafina birden bi agri girdi once bi ses geldi boyle kutleme desem kutleme degil ic tarafta bi seyler koptu sanki dikisim varmis ta dikisim patlamis gibi hissettim hatta bi an korktum acilmam mi oldu diye 🙄Ama arka taraf yani anlatmasi zor biraz dilim dondugunce tarif etmeye calisiyorum umarim anlatabilmisimdir.Simdi oturamiyorum otursam kalkamiyorum sanki aylarca hic yerimden kalkmamisim da uyusmus gibi bi agri oluyor.Basina gelen var mi acaba cevremdekiler dogum zamani bu agrinin olabilecegini soyluyor acaba dogum belirtisi mi ?Fikri olan varsa yazarsa cok mutlu olurum