Ece_burhan aynı haftayız canım devamlı oluyordu dün gittim kontrole doktor öncesinde de böyle kasılmalarım olduğunu biliyordu ama bişey vermemişti dün tekrar konuştuk riske atamayız artık dedi sonuçta nst veya diğer şeyler bir yere kadar önemli ama senın kendı bulguların daha önemli dedi ciğer geliştirici yapıldı 2 doz bir oldum dün bu sabahta gittim yıne 2 doz oldum birde adalat başladı .Bende gitmemiştim herkes normal normal diyip duruyor du ama değilmiş canım dinlenmeklede geçmediği için bu rahim kasılması oluyormus ve erken doğum riskime sebep oluyormus ,sen doktoruna git o sana herşey yolunda veya degıl desın ama o desin