Sirkelimon kızlar aslında şirket bizim olduğu için sigortalarımız yatıyor maaş almıyoruz o yüzden 32 ayrılmasam dahiii ben zaten maaş almıyorum ya ayrılıp alsam mı daha yüksek yatar 37 haftada mı ayrılıp alsam daha yüksek sonuçta birisi 8 diğeri 16 hafta bu şekil düşünürsek