Edaozy almayınca gerçekten ne yaparsak yapalım almıyorlar. Bizim de 28.haftadan beri hep biraz biraz gerideydi. Kefir de içtim süt de içtim. Kuruyemiş de bol tukettimm. Kaşar, yumurta, tahin pekmez hepsini yaptım ama maalesef gel gör ki bebeğe yaramıyor. Kendim 12 kilo aldım kendimi besledim anca 😏😏