bedia00 Kızlar bi anda kanamam oldu acil hastaneye geldik iğne fitil yaptılar serum taktılar çok korkuyorum
Kediannesi1 bedia00 hemen doktora gitmekle iyi yapmışsınız benimde oldu düzeliyoruz şimdi uzun sürdü benim Allah nasip ettiyse düzelir merak etmeyin geçmiş olsun
bedia00 gulsahklkn daha şimdi yattım hastaneye kanama alanı var kese etrafında sadece yat dedi yarın kontrol
Kediannesi1 bedia00 8. Haftada oldu 12. Haftadayım artık kanama alanı azalmaya başladı kan sulandırıcı başlandı progestan iğne başlandı bir de zaten fitilini kullanıyordum bolca dinlenip sakin kalarak hafiflettik şükür
Maisina bedia00 geçen hafta perşembe başladı akşam özele gittik iğne ve serum yapıldı sonra eve geldim şu an progestan kullanıyorum yarın kontrolüm var. Benimki ilişki sonrası başladı ama nedenler farklı olabilir