Pnr_KMRC1 Fik benimde temmuz sonu eylül başı gibi doğum daha hazırlanamadım ilk gebeliğim elim ayağıma dolaşıyor nerden başlıcam nasıl yapıcam bilemiyorum kıyafet aldım onlarıda saçma sapan almışım🤭 neyden ne kadar alıcağımı bilemedim karman çorban bişey oldu biberon emzik kişisel bakım ürünleri kaldı
defnezumram Fik eşim sağolsun alırız daha hallederiz diye diye bekliyoruz bakalım o gün zınk diye gelince napacağız 😂😂
Esila24 Çünkü iki yaşında oğlum var ve ikincisi de oğlan. Kıyafetleri hep var. Sadece hastane çıkışı,çikolata,magnet,kapı süsü yaptırcam 🤗
Fik Esila24 maşallah canım şanslı annelerdensin 🤭🤭 ay daha hiç bişey almadım ya bir tek annemin ördüğü oyuncakları var 😂
Happymm Esila24 bişey soracam tecrübelisiniz hastane çantası nasıl olmalı ben valiz düzenleyicileri alıp valize koyayım diyorum uygun mudur acaba
Minnosmino23-23 Esila24 aynı ben 3 yaşında oğlum var hiç bir şey almak istemiyorum içimden de gelmiyor Kıyafeti o kadar çok ki koyacak yer yok 🥹
Ulviyya-25 Ya ben temmuzda doğurucam,daha doğru düzgün hazırlamadım hiçbişey🤣hepsini sipariş verdim yolda🤷🏻♀️ya hava sıcak oluyor almaya çıkamıyorum,ya aniden çok soğuyor.böyle kaldım son dakkaya)))
Fik Ulviyya-25 ya bendede var o dışarı çıkasım yok sürekli odamdayım mxmcmc açıyorum dizi izliyorum flan 😂
Ulviyya-25 Esila24 zaten o yüzden rahatım bende))hem ilk bebeğim olduğu için çok fazla gereksiz şey almak istemiyorum,herşeyde çok pahalı.zamanla neyin gerekli olup olmadığını anlayıp ona göre tamamlıcam)
Fik Esila24 bakalım canım eşim Ağustos başı başlarız diyor da ben hastane çantasını yavaş yavaş toplayım diyorum ne olur ne olmaz
Youngmotherr Ulviyya-25 kaç haftalıksın canım post açmışsında sildin galiba bende öyle post açmaya girmiştim 🤣
Fik Pnr_KMRC1 ay bende hiç bilmiyorum kaynana ile beraber yaşıyoruz onunla gitsem o hiç bişey almaz nzmxmcmc biraz para düşkünlüğü var fiyatları görse amanın hiç bişey sormadım o yüzden ona 😅 kendimce bişeyşer alacağım burayı okuyorum bol bol bakalım hayırlısı hastane çantası ilk tam olsun da gerisi yavaş yavaş ayarlanır ☺️
Antalya0772 Pnr_KMRC1 kaç haftaliksiniz benim doğum tarihi söylemedi doktor ama bende Eylül’üm heralde :)
Pnr_KMRC1 Fik öyle cnm bende hastane çantası yapmaya başlıyım yavaş yavaş düşüne düşüne anca yetişir eksikleri doğuncada ihtiyaç halinde alırım belki birazda tecrübe ederim😁🌸
Pnr_KMRC1 Aysemeva1708 ordan aldım cnm iki tane çok güzel geldi memnunum teşekkürler daha önceki postlarda tavsiyeniz üzerine aldım🫶🌸
Fik Ulvana ah kuzu bende daha sıfıra sıfır 😅 yani hastane çantası hazır olsun diyorum gerisi doğduktan sonra da halledilir ihtiyaca göre
Mucizem0405 Ağustos başı doğumum daha ben bir zıbın bile almadım :)) tabii bunda ilk oğlumun 17 aylık olmasının büyük katkısı var. Unisex renkler almıştım ona şimdi kızım olacak o yüzden acele etmiyorum 😁
Ulviyya-25 Youngmotherr ya evet cvp veren olmadı sildim)))açarsan gelip bakarım ben de😁35+3üm şu an))siz?
Fik defnezumram hahaha kız benimkide aynı acele etme aşkım 1 ay daha aşkım bekle aşkım son 1 ay kala aşkım xnxmmcmc