Merhaba 34+3 şiddetli karin ağrım var adet sancısı gibi bisey değil bambaşka bisey ayrıca afedersiniz ishallikte söz konusu,google yazdığımda erken doğum belirtisi yaziyor korkmaya başladım, 34 +3 doğuran varmi bebege bir zararı olur mu erken doğumun