Ben zaten doktorumu ararım sorarım benimde ilk hamilelik ve hemen bişey olsun ediseleniyorum ama doktorum duramicak bir ağrı ve ya kanaman olmadığı müddetçe endişelenecek bişey yok dedi . Hatta ben bı ara çok sık tuvalete gidiyorum normal mi diye aramıştım 🤭