sozer1 Kızlar erkek olcak bebişim eşim illa ekin istiyor kızım var adı eylül , ben ekin hep kız ismi duydum erkekte varmış duydunuz mu nasıl sizce erkeğe ekin ismi
mnli sozer1 çok güzel bence oğlum ekimde doğduğu için ekim ya da ekin olsun demiştim ama eşim istememişti