tugcedoganay1 normal doğum istiyorum hiçbir sakınca da yok demişti doktorum normal doğum için çatım falan müsaitti suyum azalırsa normal doğum ihtimali düşermi?
pandasever tugcedoganay1 o ihtimali bilmiyorum da bol su ve havuç suyu için suyu artırıyor. Kuzenimde suyu azalmıştı havuç suyu ve normal suyla kendine geldi normal doğurdu darisi başınıza inşallah hayırla
CmreKsidar tugcedoganay1 kaçıncı haftadasınız ? Benimde 24. Haftada azalmıştı iyice azaldığı icin 36+6 da sezeryan yaptım bende normal istiyordum.
nerminnn_ tugcedoganay1 36+1 de bebeğin sadece yüzünün etrafında su kaldığı için suni sancıyla doğumu başlattılar normal doğurdu kardeşim
Esraasamet Kaç haftaliksiniz bilmiyorum ama ben 40 +5 te gittiğimde suyum bitmek üzereydi doktor bugün doğuma alalım dedi suni sancı verdi 8 saat sonra normal doğurdum.
tugcedoganay1 @pandasever havuç duymuştum aslında çok su içiyorum akıntım falanda olmuyor bu su nasıl azaldı anlamıyorum
pandasever tugcedoganay1 acaba idrarla sızıntı şeklinde mi oldu farketmediniz. Havuç suyunu söyleyen doçenti kuzenime de faydası oldu inşallah sizede olur. Bide herşey normal di kuzenim büyük üzüntü yaşadı Dr stres üzüntü de çok etkiliyor demişti. Stres yapmayın pozitif düşünmeye çalışın