Busrabulduk- Testler gereksiz moral bozuyor. 2′li test sonrası 1/127 riskine arabada oturup ağlamıştım, doğuma kadarki süre endişe içinde geçti. Doğduğu anda ilk sorum “Normal mi?” Cevap: “Gayet güzel bir bebek.” Ense kalınlığı, burun kemiği, vb baz alınmalı. 3.de yaşım 36, kesin risk çıkar yine, diye girmedim testlere. Kafam daha rahat, gelişimi iyi, önemli olan bu, her türlü canımız zaten.