Karbaby Kızlar bayram için memlekete gideceğiz 15 haftalığım doktorum binebilirsin dedi. Ama aklıma takılan şey havaalanında x ray cihazından geçmek bebek için zararlı olur mu? Daha önce doktor önerisi alan/ bilgisi olan var mı?
Tugbayildiz21 Karbaby ben 28 haftalıkken binmiştim zaten mecburi rapor almıştım doktorumdan raporda x-rayden geçmesi sakıncalı yazıyordu hiçbir yerde girmedim hep elle aradılar
sevcanbyhtn Karbaby gecen hafta ucaga bindim cnm gecmek zorunda degilsin bayan gorevli elle arama yapiyor
_dilara8mustafa_ Karbaby bende geçen istanbul havaalanından uçuş gerçekleştirdim hamile olduğunuzu söylediğimiz zaman cihazdan geçirmiyorlar kadın güvenlikler elle arama yapıyor canım. Uçak içerisinde de kedim vardı yanımda taşımada yardımcı olmuştu hostesler