Kızlar 15+3 gebeyim geçen haftaya kadar karnımda gram çıkıntı yoktu gerçi gebe kalmadan önce kullandığım ilaçlardan ve 11 hafta progestan kullanmam yüzünden kilo almıştım ama ekstra bi göbeğim çıkmadı hiç. Geçen hafta sanki birkaç gün içinde hamile göbeğim çıktı bir hafta arayla görenler bebek ne kadar büyümüş diyo da büyümemiştür bence o kadar sebebi sizce ne olabilir?