Demet_parlak49 Kızlar üç gündür adetim gecikti bu bir haftadır kasık ağrısı ve gel ağrısı çekiyorum dünden beride kahverengi leke görüyorum bugün test yaptım tek çizgi çıktı acaba adet mi olucam yoksa hamilemiyim
MF0127 Demet_parlak49 normalde guzenli bir adet dönemin var mı canım ? Belki yerleşme kanaması olabilir.
Demet_parlak49 MF0127 normalde düzenli sadece geçen ay 5 gün olmadım sonra oldum ama böyle belirti yoktu
MF0127 Demet_parlak49 canım bence test al sabah ilk idrarla yap eğer varsa zaten silikte olsa çıkar mutlaka
Crnkty Bende de kahverengi leke gelmişti canım iki üç gün sonra test yaptım çift çizgi çıktı ve adet olcm gibi ağrılarım vardı hamile olablrsn