Arkadaşlar bu hafta kendimi cok ağırlaşmış ördek gibi hissediyorum tüm işlerim yarım kaldı ve hemen yoruluyorum gücüm kalmıyo çok kiloda almadım cok yoruldugumda karnıma hafif kasılma ağrısı hissediyorum veya regl agrısı
Bazi hamileleri görüyorum arkadaşım mesela okadar hareketliydiki doguma kadar dogumuda kolay geçdi bende hareketsiz kalmakdan korkuyorum sizlerde nasıl geçiyor benmi çok güçsüzüm anlamadım kimbilir doğumda neler yaşarım doğum korkusuda başladı