Kızlar 37 oldum bugün 35 uyuyor 2 küsür devlete gidiyorum ben çok fazla konuşmuyorlar bebek minyon olucak dedi hala dönmedi ama döneceğini düşünmüyorum hep aynı pozisyondaydi doktorda öyle dedi sezeryan olabilirim yani 2 hafta sonraya çağırdı belki ondan sonra heran gün verebilir kuveze girermi dedim kuvezlik birşey olucagini düşünmüyorum dedi kilosu vs konusunda inşallah girmez sizinde çevrenizde yanj basina bu sekil birşey gelen varmı s