Seval2468 Aslanmommm ilk oğlumda hiç çatlamadım birseyde kullanmadim . Şuan 30 haftaligim bisey yok daha
Tugbasdfg Aslanmommm 34 e kadar hiç yoktu arada krem kullanıyordum sonra bi baktım yanlardan gitmiş ama azdı baya şimdi 39 oldum alt göbekte de çıkmaya başladı. Yani son zamanlarda artıyor maalesef. tabi çatlamayanlar da vardır herkes farklı.
Ozgebrcu Lierac bio oil palmers vs ne bulduysam surdum 31. Haftada bi gecede çatladı karnım. Catlayacagi varsa çatliyor
Sagliklagelkucugum 32de bel bölgemde bi kaç çizgi oluştu. Sanki üzerine bi kaç daha eklendi gibi 33+3teyim. Ben de seviniyirdum çatlaksız geçecek diye 🤷🏻♀️
Daisy0000 Aslanmommm Yapı meselesi aşkım ,belki de hiç olmaz.. Benim cildim hassas ,çatlamaya müsait..
yinehamile Aslanmommm İnşallah olmaz ama yinede erken sevinme kuzum, ben kızımı 41+1′de doğurdum bitane bile çatlağım yoktu ama sonra ne oldu göbek indikçe meydana çıktılar 😂
Allahkahretmesin1 Aslanmommm 34. Haftada üst bacaklarımda 4-5 tane çatlak oldu bir de sağ göğsümün altında 1-2 tane var şu an 36+3 olduk karnımda falan hiç yok her gün Hindistan cevizi yağı sürüyorum bol bol inşallah olmaz 😂
Tugbasdfg Aslanmommm hayır hiç belirti yoktu bi gün aynaya baktım ki olmuş. Siz nemli tutun ne olur ne olmaz.