26 gün önce normal doğum yaptım iç dış dikişlerim vardı şuan acayip canım yanıyor ve dikiş bölgesi kızarmış doktor kontrolu iki gün sonra gitsemde acilde bakmıyolar ped kullandığımdan pişik mi oldu enfeksiyon mu nasıl anlıcam orası şuan yanıyor üstüne oturunca canım çok acıyor emzirirken maalesef mecburen oturuyorum maffoldum artık ya