Arkadaşlar bugün doktora gittim 5. Haftada keseyi görmüştü bugün ultrasonda bebeği görmedi çatı muayenesinde parçacıklar var ama bebek görünmüyor bayramdan sonra gel dedi. Belki geç döllenmiştir Eğer görünmezse bebek oluşmamıştır dedi Yaşayan var mı ikinci gebeliğim ilkinde yaşamayınca korktum.