Brisii 25+4üm 4 kilo aldm. Normalde de 2 ana 2 ara öğün şeklinde beslenirdim hala öyle devam ediyorum. Sabah kahvaltımı sıkı yaparım. Sonra ilk ara öğünde badem sütü+gronola ve bi çeşit meyve 2. Ara öğünde kefir kuruyemiş. Sonra akşam yemeği. Yetiyo bana hatta güne yaydığın zaman cok bile, kurt gibi acıkmadan bişeler yediğim için açlık kriziyle doyumsuz şekilde yemiyorum. Uzun süre aç kalsam saldırırım