Dilekadige Arkadaşlar, ikiz gebelik birisi ex oldu. Kan testi ile sonuç alamıyoruz amniyo sentez düşünüyoruz ama kaçıncı haftaya kadar yapılıyor her doktor farklı şeyler söylüyor. Riskli bir işlem, önerir misiniz
Hnd3535 Dilekadige işinde çok iyi bir doktorsa hiç sıkıntı yaşayamayanlar oluyor. Perinatalog olursa iyi olur . İnşallah güzel sonuçlar alırsınız.