4 ay doğum izniniz var 16 hafta 32. Haftadan doğuma kadar ayrı bir rapor yazılıyor iş yerine veriliyor doğumdan sonra doktor tekrar rapor yazıp o süreyi hesaplıyor ben mesela 35. Haftamda 31 mayısta çıktım doğum iznine eylül gibi doğum iznim bitmiş olacak iş yeri sigorta paranızı ödemiyor ama devletin doğum parasını vermesi için sigortanızın aktif olarak görünmesi gerekiyor çalışıyor görünmeniz gerekiyor yani daha sonra doğumdan bie ay falan sonra paranız ptt ye yatıyor