Elif-kurt25 benim akıyor bişeyler hergün, sancılarım oluyor düzensiz, serum taktırıp geliyorum iki haftada bir. Doğum yolu kapalı diyor beklersin diyor. İlk çocuğum 40 haftalık sezaryenle doğdu, onu referans alıyor. Ben de bayramda çat diye doğurcakmışım gibi hissediyorum 😂