YsmnNuh Esrakrks bende fransa dayım ama hiç bilgim yok benim de ilk doğumum olacak burda. Normalde üçüncü bebeğim ama sanki ilk gibi oldum yabancı yerde olunca
YsmnNuh Benim üçüncü doğum olacak ama ilk gibi oldum. Dil de bilmiyorum eşimin mesleği gereği geldik buraya. Nasip burda da bebek sahibi olmakmış plansız bir gebelikti. Baya zor oldu benim için hastane işleri