Beyda1 Son adet tarihim 23 nisan 4 haziranda doktora gittim 6 haftalık dedi sonraki hafta gittiğimde 7 haftalık gözükmüyor dedi tekrar 6+0 yazdırdı olabiliyor mu böyle şeylerr