Tortatepe Kızlar 35. Haftamdayım. 1 haftadır daha az hissediyorum hareketleri. Büyüdüğü için olduğunu düşünüyorum. Sizlerde durumlar nasıl. Bu haftalar da böyle mi oluyor ?
Benvebebegim Benimde öyle 32 de hareketlerini güçlü ve tam hissederken şimdi gıyık gıyık mıy mıy hissediyorum. Doktorum büyüdüğü için yeri daraldı dedi