Gulbahar47 Kızlar 1.2 mm ense kalınlığı mı oluyor eğer oluyorsa bu sonuç iyi mi kaç olmalı bilgisi olan yazabilir mi
Meftunn_8679 Stres olma canim doktorlarin yanılma payı yüksek, nice arkadaşimizi deli ettiler cocukları sağlam doğdu şükür. Ayrıca sendekı sayı güzel maşallah, bize 2.5 dendi doktor stres yaptı dedim ben stres olcak birşey görmüyorum🤣 doktoru değiştim bitti