e_blue_sky_a Bussekorkmazz benim de 6ay önce 9+1 düşük ile sonuçlandı. Şuan yine 4+3üm ama korkuyorum.
Aishvet7 e_blue_sky_a benimde düşük riskim vardı canim koyu lekelenmeyle birlikte lekelenmem yok denecek kadar az ama belirtilerin azaldı sanki bende hergun korkuyorum umarım sağlıkla alırız kucağımıza canım