1rabiazengin Kızlar oğlumun adını Cihangir koyduk kapı süsü falan da o şekilde yapıldı ama kp adı Ahmet koysak çok hoşuna gider bide p.e (sav) isimlerinden biri sizce yakışıyor mu uyumlu mu
dilaraRecep 1rabiazengin Cihangir tek güzel Cihangir ahmet bide soy ad uzun olmazmı aslında söylenişi güzel duruyor sen bilirsin