Kızlar merhaba sabahtan beri ağlıyorum. Ben özelde takipliyim dr bana tetenoz aşısından bahsetmedi ve şu an 35+3 haftalık oldum arkadaşlarımdan öğrendim bu aşıyı olmam gerektiğini sağlık ocağı tarafından da kesinlikle bilgi verilmedi başına gelen var mı?