Artık post acmak mecburiyyetinde kaldım kızlar 23 haftama girdim yatmak artık çok zorlaştı sagıma yatıyorum bacagim yoruluyor soluma yatıyorum bacagim yoruluyo kaslarım agrıyor artık bacak arasina yastik koyuyorum biraz rahatlasiyorum ama yine ayni e yuz ustu sırtustu yatmakta yasak. Siz nasil yatiyorsunuz nasıl rahat ediyorsunu? 😕