Dneglr 24 yaşındayım 4 senedir deniyorduk. 2 kere klomen 3 kere femera ile denedik. 3 kere aşılama yaptık olmadı. En son rahim filminde sol tüpümde tıkanıklık çıktı ve tüp bebeğe geçtik. 2 kere denedik olmadı. 3. Olmadan önce laporoskopi ameliyatı geçirdim Eylül ayında ve meğer 2 tüpüm de tıkalı Rahime iltihap aktığı gözüktü baya kötü durumda çıktı içim. Çocukken geçirdiğim apandisit ameliyatı yüzünden yaşamışım bunları meğer 70 dikiş var karnımda zaten benim. İki tüpümde bağlandı ve Ekim ayında 2 embriyo transfer edildi. 1 tanesi tuttu şimdi 37+3 hamileyim 3 temmuzda oğlumu kucağıma alıcam. Rabbim bu yolda olan herkesi en güzel şekilde mükâfatlandırır kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤍🙏🏼