SinemAkyldz_ 2870 gram doğdu çok kolaydı diyemicem başlarda hafif hafif regli ağrısı gibi geliyo ama sonra şiddetleniyo yatarak karşılamak çok zor oluyo suyum geldikten sonra tavan yapmıştı zaten ama ıkınmak çok rahatlatıyo doğum başladı dendikten maksimum 15 dk içinde kucağımdaydı kızım Banu Çiftçinin bi videosunu izlemiştim doğumda nasıl ıkınılır kendisi göstererek anlatıyordu aynı şekilde yaptım çok rahatlattı beni